Jak wybrać agencję hostess?

Firmy, które chcą wyjątkowo skutecznie promować swoje produkty lub usługi na różnego rodzaju eventach branżowych, bardzo często korzystają z pomocy hostess. Sympatyczny i komunikatywny personel może odpowiadać za wiele różnych obowiązków, takich jak dystrybucja materiałów promocyjnych czy obsługa stoiska firmy na targach. Kluczowe znaczenie mają odpowiednie kwalifikacje takich osób, dlatego warto skorzystać ze wsparcia agencji hostess w doborze właściwych pracowników. Ponieważ na rynku jest coraz więcej takich agencji, należy jednak obrać konkretne kryteria wyboru w celu podjęcia współpracy z profesjonalistami.

Oferta agencji hostess

Wiele agencji hostess specjalizuje się w konkretnych dziedzinach branży eventowej. Niektóre agencje mają w swojej bazie wyłącznie modelki, inne animatorów, tancerki, tłumaczów czy konferansjerów. Są takie agencje, które działają na terenie całej Polski, a inne świadczą usługi wyłącznie w obrębie określonego obszaru, na przykład miasta albo województwa. Warto zatem podjąć współpracę z agencją hostess, która pracuje w odpowiedniej lokalizacji i oferuje personel wyspecjalizowany w aspektach istotnych dla planowanej akcji promocyjnej. Dobry przykład stanowi agencja hostess DNA, której zakres usług jest wyjątkowo bogaty i ogólnopolski. Agencja hostess DNA gwarantuje profesjonalną, kompleksową obsługę wydarzeń, takich jak targi, wystawy, konferencje, koncerty, pokazy, festiwale i spotkania biznesowe.

Sposób doboru hostess przez agencję

Należy wziąć pod uwagę, że profesjonalna agencja, która oferuje hostessy do wynajęcia, nie kieruje się jedynie urodą swojego personelu. Hostessy nie są zatem selekcjonowane wyłącznie na podstawie zdjęć. W skuteczności ich pracy równie duże znaczenie ma także charyzma, otwartość, komunikatywność, zaangażowanie i kultura osobista. Istotne są także dodatkowe kompetencje, które weryfikuje agencja, na przykład znajomość języków obcych. Wszystkie te cechy powinny zostać opisane w informacjach na temat danego pracownika. Dzięki temu firma podczas współpracy z agencją hostess może liczyć na pomoc w doborze optymalnej liczby osób o konkretnych cechach, które idealnie sprawdzą się w trakcie planowej akcji marketingowej. Oczywiście im szersza baza modeli i modelek, tym lepiej. Zwiększa to szanse na wybór odpowiednich osób także na podstawie indywidualnych preferencji co do płci i typu urody personelu.

Referencje klientów i opinie pracowników

Z pewnością większe zaufanie wzbudza agencja hostess, która może zaprezentować referencje od znanych marek, z którymi wcześniej współpracowała. Skoro poprzedni klienci byli zadowoleni z przebiegu współpracy, można spodziewać się sprawnej koordynacji hostess także we własnym przypadku. Zwykle pozytywne opinie świadczą także o innych, pozytywnych aspektach współpracy, na przykład o transparentności wydatków lub udzielonym wsparciu w sytuacji kryzysowej, na przykład przy organizacji zastępstwa pracowników. Dla firmy poszukującej zaufanej agencji hostess cenną wskazówką mogą być jednak także opinie samych hostess, które współpracowały z wybraną agencją. Jeżeli są one pozytywne, warto skłonić się ku wyborowi agencji ? w końcu zadowolony pracownik to dobry pracownik.

Tagi:
Oceń stronę
[Głosy: 0 Średnia ocen: 0]