Rola hostessy w akcjach promocyjnych

Aby utrzymywać przewagę nad konkurencją, firma musi przyciągać kolejnych klientów. Dotarcie do nich umożliwiają przemyślane akcje promocyjne. W ich ramach potencjalni nabywcy zapoznają się z nowymi produktami bądź usługami. Dotarcie do grupy docelowej znacznie ułatwia nawiązanie współpracy z profesjonalną agencją hostess.

Hostessy do wynajęcia ? dlaczego to świetny pomysł?

Wynajęcie hostessy (lub zespołu hostess) niesie ze sobą liczne korzyści. W zależności od charakteru wydarzenia pracownica agencji będzie wykonywać określone zadania mające na celu zachęcenie klientów do skorzystania z usług danej firmy. Przykładowo, może zajmować się kolportażem ulotek w centrach handlowych. Może też zachęcać osoby odwiedzające sklep do degustacji, rozdawać darmowe próbki albo namawiać do wypełnienia ankiety w zamian za firmowy gadżet.

Hostessa musi mieć miłą aparycję oraz po prostu? być sympatyczna. Dzięki temu klienci będą chętniej nawiązywać z nią rozmowę czy zadawać pytania. Ma to szczególne znaczenie przy eventach typu: premiery nowych produktów lub otwarcie filii. Tego rodzaju zlecenia (tzw. launching) wymagają od hostess odpowiedniego usposobienia. Powinno cechować je duże obycie, wysoka kultura, a jednocześnie bezpośredniość w kontaktach z klientami. Energiczna ekipa złożona z pracownic umiejących szybko reagować na nieprzewidziane sytuacje to gwarancja powodzenia projektu.

Udział hostess w akcji promocyjnej ? cennik

Jeżeli chodzi o aspekty takie jak cena wynajęcia hostess na promocje, jest ona uzależniona od rozległości zlecenia. Rola hostess może ograniczać się wyłącznie do rozdawania ulotek w budynkach, na imprezach lub outdoorowo (np. przed wejściem czy przy ważnych punktach). Firma może również zamówić je w charakterze animatorek. Wtedy koszt takiej usługi będzie odpowiednio wyższy, ponieważ hostessa staje się zarazem promotorką ? prezentuje towar potencjalnym klientom, opowiada o jego zaletach oraz korzyściach wiążących się z jego zakupem.

Doświadczona hostessa do wynajęcia to osoba odpowiedzialna oraz komunikatywna. Wie, na czym polega jej praca, a oprócz tego jest świetnie zorientowana w ofercie zleceniodawcy. Znakomite przygotowanie sprawia, że wyróżnia ją skuteczność oraz wysokie wyniki.

Agencja hostess DNA ? sprawdzona marka podstawą sukcesu

Przedsiębiorcy zainteresowani wynajęciem hostess powinni poszukać renomowanej firmy. Do sprawdzonych agencji należy DNA, istniejąca na rynku od ponad 20 lat. W tym czasie zdobyła zaufanie rzeszy klientów, ponadto dysponuje bazą danych liczącą 17 tysięcy kandydatów. To profesjonalna agencja hostess, która gwarantuje udaną imprezę, degustację, launching czy kolportaż materiałów reklamowych. Warto powierzyć jej promocję swoich produktów bądź usług.

Wynajęcie hostess z agencji DNA będzie doskonałą inwestycją, która szybko przyniesie zyski. Marki chcące zdobywać nowe rynki w kraju czy za granicą mają możliwość wyjazdów z wykwalifikowanymi pracownikami. Oferta DNA obejmuje także usługi modeli, hostów oraz supervisorów. Niezależnie od tego, czy realizacja zlecenia będzie wymagać udziału hostess, promotorek, modelek czy animatorek, przydzielone osoby z pewnością sobie poradzą.

Tagi:
Oceń stronę
[Głosy: 0 Średnia ocen: 0]