Jak jest rola hostess na konferencji? Zastanawiasz się, czy na wydarzeniu, które organizujesz, powinny być?…
Jeden z obowiązkowych elementów obsługi eventów z branży motoryzacyjnej stanowią hostessy samochodowe. Prezentują one najnowsze modele pojazdów, a także inne akcesoria i nowości związane z ich tematyką. Chociaż większość marek do dziś zatrudnia hostessy samochodowe, na przestrzeni lat rola hostess podczas imprez i targów motoryzacyjnych uległa znaczącej zmianie. Przedsiębiorcy planujący wynajem hostess samochodowych powinni wdrożyć te zmiany także we własnych strategiach marketingowych, żeby zachować wizerunek nowoczesnej oraz prestiżowej marki.
Wynajem hostess samochodowych ? na co zwrócić uwagę?
Jeszcze do niedawna rola hostess na eventach motoryzacyjnych była stosunkowo prosta. Atrakcyjne panie w strojach eksponujących walory sylwetki stały przy samochodach i uśmiechały się do uczestników wydarzenia. Dziś jednak każda przodująca marka samochodowa stroni od wizerunku utożsamianego z uprzedmiotowianiem kobiet. Z tego powodu w targach motoryzacyjnych biorą udział już nie tylko same hostessy, ale również hości. Luksusowe marki samochodów wynajmują takie osoby, które przyciągają uwagę potencjalnych klientów, ale mają także realne zainteresowanie branżą motoryzacyjną. Zadaniem hostess samochodowych jest zatem już nie tylko estetyczna prezencja, ale również udzielanie rzetelnych informacji na temat danej firmy i jej produktów. Panie mają odpowiedni, formalny ubiór ? zamiast kusych sukienek znacznie bardziej profesjonalnie postrzegane są dopasowane, damskie garnitury.
Wynajem hostess ? istotne wymagania
Jak wcześniej wspomniano, hostessy samochodowe powinny posiadać przynajmniej podstawową wiedzę na temat branży motoryzacyjnej. Do ich obowiązków należy konsultowanie i doradzanie w wyborach klientów, dlatego wymagają odpowiedniego przeszkolenia na temat prezentowanych produktów. Hostessy samochodowe powinny mieć nienaganną aparycję, a także wysoki poziom kultury osobistej. Ze względu na konieczność wchodzenia w bezpośrednie interakcje z klientami, hostessy muszą być również otwarte i komunikatywne. Ponieważ w większości eventów motoryzacyjnych bierze udział międzynarodowe grono, cenną umiejętnością hostessy samochodowej jest znajomość języków obcych. Nienaganne maniery, ogłada towarzyska oraz zrozumienie luksusowego stylu życia są niezbędne dla podkreślenia prestiżu danej marki i profilu jej klientów.
Agencja hostess DNA ? profesjonalne hostessy samochodowe
Współpraca z profesjonalną agencją hostess w znacznym stopniu ułatwia znalezienie odpowiednich ludzi do udziału w eventach motoryzacyjnych. Pracownicy agencji hostess pomagają w doborze zarówno atrakcyjnych, jak i inteligentnych osób, które interesują się samochodami, a także łatwo przyswajają informacje na temat nowinek w branży. Agencja hostess DNA współpracuje z markami premium z branży motoryzacyjnej, które wyznaczają standardy w kwestii hostess samochodowych. Takie osoby w nienaganny sposób dbają o wizerunek przedsiębiorstwa i jego produktów, odznaczając się pożądaną wiedzą, charyzmą i komunikatywnością.