Hostessy DNA obsługują targi i konferencje na terenie całej Polski. W ostatnim czasie nasze dziewczyny…
Zastanawiasz się, na czym polega praca hostessy? Hostessy i hości to atrakcyjne, młode osoby, które podejmują różnego rodzaju działania związane z promowaniem produktów lub usług danej marki. Zakres ich obowiązków może być naprawdę szeroki i zależy w głównej mierze od strategii marketingowej obranej przez przedsiębiorstwo. W dzisiejszym artykule przedstawiamy najczęstsze obowiązki hostess, które pozytywnie wpływają na rozpoznawalność marki, pozyskiwanie nowych klientów i efektywną sprzedaż produktów lub usług.
Na czym polega praca hostessy – zakres obowiązków
Interesuje Cię praca jako hostessa, ale nie jesteś pewna, na czym to polega? Już odpowiadamy!
Hostessy są angażowane do różnorodnych działań promocyjnych, które polegają na wchodzeniu w interakcje z potencjalnymi klientami danej marki. Zwykle idealne środowisko do takich aktywności stanowią szeroko pojęte eventy: targi, konferencje, gale lub bankiety. Przedsiębiorstwa często organizują na nich własne stoiska, do których obsługi wynajmowane są właśnie hostessy. Panie i panowie mogą asystować także w trakcie wystąpień innych osób, na przykład podczas wykładów albo prezentacji – to są również ich obowiązki. Hostessy do wynajęcia dobrze sprawdzają się w roli osób wręczających różnego rodzaju materiały reklamowe. Mogą być to między innymi ulotki i broszury informacyjne, ale też gadżety oznaczone logo danej firmy.
Nieco inny aspekt pracy hostess stanowi angażowanie uczestników eventów do podejmowania aktywności pożądanych przez markę. Dobry przykład stanowi degustacja lub sampling produktów. Hostessy mogą też zbierać dane na temat potencjalnych klientów, które zostaną użyte w kolejnych działaniach marketingowych.
Czy warto zatrudnić hostessy na swoje wydarzenia?
Obecność hostess na ważnych wydarzeniach z udziałem potencjalnych klientów to opłacalna strategia marketingowa. Powinna rozważyć to każda firma, która planuje udział w branżowych eventach czy też świętowanie jubileuszu swojej działalności. Wówczas hostessy mogą promować stoiska i produkty lub usługi danej marki. Warto również rozważyć ich wynajęcie do innych, bardzo ważnych działań na eventach, takich jak witanie i oprowadzanie gości, a także do udzielania informacji osobom zainteresowanym marką. Hostessa, w ramach swoich obowiązków, może odpowiadać też za animacje dla gości, na przykład za przeprowadzanie konkursów czy też organizację zabaw tanecznych.
Ich głównym celem jest dbanie o miłą atmosferę panującą podczas wydarzenia, a także dobry nastrój gości. Branża, w której działa przedsiębiorstwo właściwie nie ma znaczenia. Hostessy są tak samo potrzebne firmie sprzedającej kosmetyki, jak i marce odzieżowej, samochodowej czy spożywczej.
Jak wiadomo, obowiązkiem hostessy jest dbanie o pozytywny wizerunek firmy, dlatego w tym zawodzie duże znaczenie ma zarówno atrakcyjna aparycja, jak i miłe usposobienie, komunikatywność oraz wysoka kultura osobista. To wszystko składa się na profesjonalną obsługę wydarzeń branżowych, a co za tym idzie – sukces klientów.
Wiesz już, jak ważna jest praca hostessy i zdajesz sobie sprawę, na czym ona polega. Znacznie podnosi rangę każdego eventu, a na tym Ci przecież zależy. Gdzie zatem warto się zgłosić, by wynająć hostessy?
Profesjonalna agencja hostess DNA
Jeśli zależy Ci na wynajęciu hostessy o kompetencjach jak najlepiej dostosowanych do konkretnego wydarzenia, rozważ skorzystanie z usług profesjonalnej agencji. Agencja hostess DNA dysponuje bogatą bazą młodych, atrakcyjnych i uzdolnionych kobiet oraz mężczyzn. Przeglądając ich portfolio można dopasować idealnych kandydatów, na przykład władających potrzebnym językiem obcym lub zaznajomionych ze specyfiką danej branży. Agencja hostess DNA przejmuje również większość obowiązków związanych z koordynacją pracy hostess, gwarantując pełną obsługę wydarzenia.
Działamy na terenie całej Polski, a nasze hostessy z przyjemnością wezmą udział w planowanych wydarzeniach branżowych. Sprawdź: