Hostessy DNA obsługują targi i konferencje na terenie całej Polski. W ostatnim czasie nasze dziewczyny…
Podjęcie współpracy z profesjonalną agencją hostess to duży krok na drodze do rozwoju firmy. Wynajęty zespół aktywnie promuje markę poprzez np. witanie gości na imprezie, rozdawanie gadżetów reklamowych czy zachęcanie do udziału w konkursach. W zależności od profilu działalności przedsiębiorstwo może zlecić hostessom czy hostom określone zadania do wykonania.
Jakie zlecenie może podjąć hostessa?
Obowiązki, które realizują zatrudnione w agencji hostessy, mogą się od siebie znacząco różnić. Przykładowo, firma specjalizująca się w turystyce może wynająć grupkę hostess do prezentowania oferty na krajowych targach. Restauracja albo klub może zlecić im wręczanie ulotek na ulicy albo informowanie przechodniów o atrakcyjnych promocjach. Producent nowego artykułu może skorzystać z usług zespołu, który będzie zachęcać do degustacji lub rozdawać darmowe próbki. Wszystkie działania, które podejmuje hostessa do wynajęcia, mają na celu zapoznanie z towarem bądź usługą potencjalnych klientów. Zajmuje się promowaniem określonego produktu (lub procedury) w wyznaczonym do tego miejscu. Może być to stoisko w supermarkecie, pobliże wejścia do lokalu albo event. Firma decyduje się na podpisanie umowy z hostessami, aby zwiększyć zasięg swojej reklamy. Pracownice czy pracownicy agencji mogą zapoznawać widownię z produktami, witać uczestników wydarzenia, asystować w trakcie wystąpień bądź wykładów albo wręczać zwycięzcom nagrody.
Wykwalifikowane hostessy do wynajęcia
To bardzo ważne, aby starannie wybrać agencję oferującą usługi hostess. Chodzi nie tylko o samą prezencję ludzi, którzy będą odpowiedzialni za promocję. Niezależnie od tego, czy dana marka wybierze hostessę, czy zadanie otrzyma host, zatrudniona osoba musi spełniać określone wytyczne. Zazwyczaj wyróżnia ją kilka zalet typowych w tego rodzaju pracy ? łatwość nawiązywania kontaktów, przyjazne usposobienie, pogodny charakter czy odporność na stres. Jeżeli firma chce podejmować współpracę z kontrahentami z zagranicy, wynajęty zespół powinien składać się z hostess posługujących się językiem obcym (np. angielskim). Pewność, że ludzie wyznaczeni do promocji będą profesjonalistami, zapewnia wyłącznie sprawdzona marka. W stolicy można znaleźć wiele takich przedsiębiorstw. Do godnych zaufania należy m.in. agencja hostess DNA. Funkcjonuje na rodzimym rynku od ponad 20 lat. W ciągu wieloletniej działalności zrealizowała mnóstwo zleceń w Polsce oraz innych krajach. Zatrudnione w niej osoby dysponują odpowiednimi kwalifikacjami. Prócz tego są sympatyczne i pewne siebie. Uczestnicząc w evencie typu targi, bankiet, konferencja etc. niewątpliwie zapadną gościom w pamięć w pozytywny sposób.
Profesjonalne hostessy w Warszawie
Firmy, które interesuje wynajem hostess w Warszawie, będą zadowolone z wyboru agencji DNA. Mogą podpisać umowę z modelami czy modelkami, supervisorami albo grupą animatorów. Agencja wysyła swoje hostessy na zagraniczne konferencje oraz targi, więc skompletowanie zespołu na wyjazd do innego państwa nie stanowi najmniejszego problemu.